De Beier eerste BMW Future Retail Dealer van Nederland

De Beier eerste BMW Future Retail Dealer van Nederland

0 3571

De Beier in Heerenveen is de eerste Nederlandse BMW dealer die volgens het Future Retail concept van BMW is ingericht. Dit ‘verkoop van de toekomst concept’ moet naar eigen zeggen “de uitstraling en de fascinatie van het merk BMW versterken en de merkbeleving vergroten”.

In het Future Retail concept blijft de bekende zakelijke BMW-uitstraling bestaan. Een zogenoemde Joy Banner beeldband aan de gevel van het pand moet volgens BMW het plezier en de belevenissen van BMW rijders van veraf laten zien.

de beier

Premium ambiance

In een grote, goed verlichte showroom staan de auto’s opgesteld alsof ze op de weg staan. Binnenin het bedrijf is de inrichting volgens BMW afgestemd op de voorstelling van de klant. “Die verwacht een persoonlijke ontvangst in een premium ambiance. De verkopers zitten aan een bureau in een comfortabele open adviesruimte.”

Kids Dome

De klant kan onder andere op een iPad zijn nieuwe auto samenstellen en het resultaat meteen op een groot beeldscherm zien. Klanten die voor onderhoud of reparatie komen, kunnen in een loungebar koffie, fris en kleine hapjes bestellen. Er zijn kranten, tijdschriften, tablets, een groot videoscherm en draadloos internet beschikbaar. Voor de kinderen is er de Kids Dome speelruimte.

Bron: autokompas

VERGELIJKBARE ARTIKELS

GEEN COMMENTAREN

Laat een reactie achter